• Merhaba Ziyaretçi
    • İptv ForumTR 'ye Hoşgeldiniz. Forum'a kayıt olarak yeni konu açabilir ve mevcut konulara yanıt verebilirsiniz. Forum'dan daha fazla yararlanmak veya tüm içerikleri görebilmek için lütfen buradan KAYIT olunuz.
    • Forumda görev almak isteyen arkadaşlar PM (admin) ile iletişime geçebilir.

VOD FİLM HATASI

MMALİK

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
MERHABA BEN İPTV KULLANIYORUM BİR KAÇ YERİ DENEDİM HEPSİNDE VOD FİLMLERDE DONUYOR VE CIZIRTI ÇIAKRTIYOR. TV SAMSUNG K SERİSİ BUNU NEDEN YAAPAR. DAHA ÖNCE İZLİYORDUM.
 

admin

Administratör
Yönetici
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
630
Tepkime puanı
639
Konum
Köln
Merhaba;

  • TV nizin İnternet baglantısını kablolu kullanmayı tercih edin
  • İnternet baglantı hızınız nedir ?
  • Modem güvenlik duvarının aktif olmasından kaynaklı da yapabilir.
Kullandıgınız iptv 'den kaynaklı da olabilir. VOD server larının kalitesiz olmasından kaynaklabilir
 

MMALİK

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
netfilx falan izliyorum. İnternet hızım 12mps
kablolu kullanıyorum
güvenlik duvarını kapattım yine aynı film 10 saniye oynuypr donra donuyor kendi kendine ileri sarıyor devam ediyor sonra yine donma
daha önce böyle yapmıyordu
 

admin

Administratör
Yönetici
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
630
Tepkime puanı
639
Konum
Köln
netfilx falan izliyorum. İnternet hızım 12mps
kablolu kullanıyorum
güvenlik duvarını kapattım yine aynı film 10 saniye oynuypr donra donuyor kendi kendine ileri sarıyor devam ediyor sonra yine donma
daha önce böyle yapmıyordu

Bana ilk yazdiginizda donma ve cizirti dediginize gore cevap verdim.

O zaman smartiptv den yapiyordur. Böyle anlattiginiz sekilde bir olayi daha once farkli bir kullanici lardan duymusdum saten ve kendisinin bana aktardigina gore;

Vlc player uygulamasi ile pc uzerinden izlediginde veya mobil de gseiptv de yapmadigini izah etmislerdi.

Smartiptv nizi guncellemeniz de yarar olabilir surum olarak guncellemesi var ise
 

MMALİK

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Kusura bakmayın lütfen.
Sunucu güncel.
Evet aynen benim sıkıntıda bu. Nasıl çözücem anlamıyorum.
 

admin

Administratör
Yönetici
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
630
Tepkime puanı
639
Konum
Köln
SmartApp bölümünden ARA kısmından SmartİPTV ' yi bularak GÜNCELLE kısmı var ona tıklayarak uygulamanızı güncelleyip Tv nizi yeniden başlatınız.


veya


  • Samsung Smart Hub ' u acın
  • Öne Çıkan Uygulamalar bölümüne gidin
  • Smart IPTV Uygulaması'nın yanında mavi bir yukarı ok fark ederseniz bir güncelleme yapılabilir?
  • Bir menü açılana kadar uzaktan kumandanızdaki Enter düğmesini basılı tutun.
  • Uygulamaları Güncelle'ye gidin ve açın
  • Mevcut güncellemeleri içeren bir liste görünecektir
  • Uygulamanın güncellemesini çalıştırın ve ilerleme çubuğunun sonuna ulaşmasına ve güncelleme işlemini tamamlamasına izin verin
Tv nizi yeniden başlatınız.
 

purpose35

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
başka server ve iptvlerde de aynısını yapıyorsa sorun sizinle alakalı
kullandığınız cihaz ile alakalı ön bellek ve işlemci hızı yeterli olmuyor bence ön belleği doldurasıya kadar bekliyor sonra oynatıyor sonra tekrar duruyor bekliyor oynatıyor şeklinde ilerliyorsa cihazınızı değiştirin ya da iptv receiver kullanın ben mibox 4k kullanıyorum çok fazla sıkıntı yaşamadım bu güne kadar cihaz kaynaklı
 
Üst